åååh!

faaan!
igår vare ju träning gick skitbra men efter ett tag så ramlar ag o kraschar i knät o golvet o sen g¨r de inte o röra på benet så efter typ en kvart så fick henka bära in mig i omklädngsrummet o de gcik inte att röra foten ens då bara skrek jag för ja hade så ont i knät sen kom sten o vi lindade de o vissa tror de är en muskelbristning o andra tror de är en vridning o dom klippte ju sönder benskyddet så nu måste jag köpa nya!
MEN JAG MÅSTE BLI BRA TILL MATCHEN MISSAR JAG DEN HÄR DÖÖÖR JAG OCH AG DÖR INTE BOKSTAVLIGEN UTAN PÅ RIKGTIGT! :O  jag måste få va med så nu äre bara kötta kötta hur de än blir!
ska va med!!!!!!!
men idag ska vi på museeum får se hure blir med att gå blir nog jobbigt! :/
men nu äre skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0