plss? :)

ja jag vet att jag e tjatig men eftersom jag absolut inte har något annat för mej kan jag ju skriva om min dag vad jag gör o så! :)
jag kom nyss ut från en kokhet dusch såå sköönt nu ligger jag uppe o kollar på film o ter hostmedecin nej de gjorde jag nyss men jag åt de nu ter jag halstabletter o drar in massa nässpray! :(
jag tycker lite synd om mej becuse jag har ju feber oxå!
varje j*vla lov är jag sjuk förra gången va jag magsjuk o nu är jag förkyld !
åååh jag kan väl va sjuk när de är skolan!? :(

men iallafall eftersom jag har tråkigt ska ni svara på de här i mina komentarer! :)
vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: felicia.

har nyss varit i stockholm :)

2010-04-05 @ 19:03:53
Postat av: ellen

Jag har knäppt kort, + redigerat. Spelat fotbooll på fotbollsträningen, haft allmänt kul! ;D AHhaha! ;)

Hare bra Willma, KRYA PÅ DIG!! :C

2010-04-05 @ 20:57:27
URL: http://ellenbma.blogg.se/
Postat av: elindenbästaolsson

du kan du hjälpa mig att fixa en sån där bakrund som typ amanda fast inte likadan? isf kan du väll säga till på msn eller nå?;) kkrya på dig<3:)

2010-04-06 @ 00:10:51
Postat av: Emelie

Hoppas du blir frisk innan lovet är slut!

Det suger att vara sjuk om man inte är sjuk när det är skolan :)

Som sagt hoppas du blir frisk snart :D

2010-04-06 @ 08:43:02
URL: http://emelieborgqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0