älskling

SIGNE DAHLSTRÖM(L)

Min bästa vän, vi har varit bästa vänner sen dagis du & jag har hållt ihop hur länge som hälst i vått och torrt och det ska vi föralltid göra, vi har gjort så himla mycket tillsammans både roliga saker o tråkiga osv vi har busat genom hela livet jag glömmer aldrig när du gick hem till min mamma fast det var pappavecka för mej så du va hos mej fast inte jag va hemma du bodde ju hos mej o du byggde kojor där hemma o sen la vi ju en mak i byrån så mamma fick damp ;)
haha dej o mej slår ingen absolut ingen jag älskar dej syster du är bäst på jorden jag säger inte ofta dom tre orden jag älkar dej syster.
du är verkligen som min syster jag kommer ihåg när vi hade samma frisyr o klädde oss lika o alla frågade om vi va tvillingar asså du o jag är syskonkärlek vi kommer aldrig kunna splittras det kommer inte gå, tänk i sommar då du o jag ska resa i 2 veckor bara du o jag ! (L)
JAG ÄLSKAR DEJ!


SIGNEDAHLSTRÖM(L)WILMAERIKSSON


Kommentarer
Postat av: signe

haha jag ska utrota den bilden!!!!!

vad gullig du är!

det kommer alltid varigt vara vi ! jag älskar dig till 100!!!! :* <3

2010-06-12 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0