:)


heeej alla sötisar! :)
jag vaknade hos signe vid 10 imorse då stack jag o signe till ica o handlade frukost o klara sov fortfarande ;)
sen så när vi hade ätit gick vi upp o kolla på andra avenyn sen så åkte jag hem till mamma o hämtade   min brikanyl ( för min pollenallergi) sen så när ag va påväg hem ringde maria o fråga om jag skulle med till kondis o äta glass o självklart vela jag de! :)
o nu sitter jag här o spelar musik på högsta volym på spotify ofc! :D
ska ut nu kanske går ut med swea!:)
sen äre träning ikväll!:)

men juste igår hade vi kul vi lekte lite ute på byn eftersom de va dött ute så kunde vi ha damp va ute till typ halv 12 tror jag de va :)
men nu har jag inte tid mer vi hörs ikväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0