;)

haha idag äre värre än igår xD
LÄÄÄÄS!
haha skolan va som vanligt sen så skulle ag cykla till zebran en stund haha o då skulle jag skjutsa emma o maja på samma gång emma satt på sadeln o maja på pakethållaren o sen så hade vi jätte bra fart men sen fick jag inte stopp på cykeln så vi körde rakt in i trappan o flög över alla 3 o landade på järn plattor asså min armbåge är blå o aj de gör ont ;)
hahahah
så jävla sjuukt
men nu ska jag skynda mej till stallet sen direkt efter blire fotboll så ikväll blir jag inte mke social :)

MEN IALLAFALL JAG HAR FÅTT EN LÅNEMOBIL NU SÅ NU FÅR NI TAG PÅ MEJ MEN NI KAN BAAARA RINGA OKEJ? FÖR JAG HAR INGE PENGA ELLER NÅ SÅ RINGER NI INTE SÅ SKYLLE ER SJÄLV! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0