:)

haha tältningen igår va bäst med flikkorna i spöregnet ;)
emma kom vid halv 7 då började vi sätta upp tältet men de typ välte o så vi fick inte upp de sen kom arvid o jullan o fick pröva sen hjälptes alla åt o  klockan halv 9 va vi klar fatta va mycke IQ vi har ;)
men iallafall då när vi va klar gick vi till kvarn o bada skitskönt
sen så gick vi ut i tältet o efter ett tag stack vi ut vi såg jätte många raggabilar ;)
sen så vid  20 i 11 gick vi hem o satt i tältet sen vid kvart över 11 gick vi med arvid till bussen den kom 5 över halv 12 haha emma hade ju super kul vid bussen när hon cyklade ;)
sen så gick vi hem o flimade litegrann o julia fick damp o typ slog ner mej o sen vid 1 så somnade vi, o imorse kom vi på att vi hade glömt fälla ut regnskyddet på min sida så lilla jag  o min säng va ju pissblöt sååååklart! -.-
men hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BESÖK MIG OCH SVARA PÅ DAGENS FRÅGA , KOMMENTARA OCH FÖLJ HIHI FIN BLOGG KRAM WWW.JOHANNATOWN.BLOGG.SE

2010-05-23 @ 17:35:56
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0