får bli en bild idag med!;)

slänger in en bild idag oxå!:)
förlååt för jätte dålig uppdatering idag igen :(
ska verkligen bättra mej
men min helg har iaf vart suuper(Y)
hur har eran helg varit?
idag va de match men först hade vi städdag på vifors så jag städade vi sen match förlorade med 4-3 men de va ju bara träningsmatch som tur va...
nästa helg börjar ju serien! :)
men nu sitter jag här o kom nyss hem från BK jätte gott vare o nu sitter jag o letar lite ridläger eftersom jag ska åka på ridläger i sommar en vecka med min polle! :)
men jag slänger in ett inlägg snart igen! :)
besök 24/7 vettja ;)
haha  men vi hörs snart
puss

JUSTE JAG MÅSTE VERKLIGEN IN TILL STAN NÅGON DAG!!!!!! :D HAR INTE VART IN PÅ TUSEN ÅR :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0