R.I.P

R.I.P
ynve öström 8/5-2010
----------------------------------------------------------------------
yngve vi kommer sakna dig så himla mycket du var helt otrolig du va 80 åt o höll på o fixade med gården men en dag blev du suk o lärde opperera hjärtat för din högsta dröm var att bli 100 år dom sa att du skulle bli 100 år men istället så gör dom de värre o igår hände de som inte fick hända du dog...
men jag vet att du har det bra nu du fick ju iallafall höra när magnus blev jägare de ville du verkligen o jag vet att du är stolt
vi kommer aldrig glömma dej vi älskar dej yngve
jag kommer gå till din grav jätte ofta för du var super mycket för mej (L)
jag älskar dej

ni som läste det här förstår nog hur mycket vi älskade honom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0